:D

Har varit en rätt lång dag i skolan idag också, men inte alls lika jobbig som de andra dagarna. Hade nämligen världens genom tidernas (enligt mig) bästa föreläsning. Det var med Bengt Starrin om Pippi Långstrump, emotioner och relationer:) Riktigt roligt:) Fick sjunga, dansa, se på film och bara lyssna på hans underbara sätt att föreläsa. Tänk om alla föreläsningar kunde vara så, då hade jag lärt mig allt på en gång, hade inte ens behövt öppna några böcker. Wonderful day at school helt enkelt:)

När jag kom hem gjorde jag och Alfred en underbart god smoothie:) Receptet kommer upp på min matblogg:) Snart ska vi iväg en sväng tänkte vi också. Har varit så sugen på att köpa årets första glass och sitta ute någonstans och äta den, det vore allt mysigt:) Sen blir det en sväng till Bergvik. Behöver köpa hundmat, lite mat till oss och sen titta i lite roliga affärer. Jag tänker minsann inte plugga något föränn ikväll. Jag ska bara göra roliga saker:) Dessutom ska jag baka ikväll. Blir baguetter och bullar:) Gjorde baguetter igår, men glömde två av dem i ugnen, de var så hårda så man kunde spela brändboll med dem. (Jag och Alfred testade att skjuta iväg en blodapelsin med den och det gick, hehe, så var bara att slänga dem). De som jag inte glömde i ugnen blev otroligt goda, så tänkte jag skulle göra en omgång till idag:) Blir att äta soppa ikväll, så nybakta baguetter blir perfekt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0