Be You (Tiful)♥

Kollade slut på säsong 2 på Glee idag. Kan ju säga att jag inte är liiitee taggad för att se nästa! :)

Varit en relativt lugn dag, med lite fixande här och där. Tänkte jag skulle ringa lite fölk och tjöta lite:) Kan behövas när de känns lite tomt så här på kvällskvisten. Saknar min Alfred såklart, men det visste ni ju redan;) När han kommer hem imorgon kommer han vara hemma tills tisdag:) Ska bli så härligt:) Massa dagar utan att han behöver ha praktik:) Även om han tycker det är roligt och jag tycker det är kul när han tycker om det, så är det skönt att ha honom nära♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0