Äntligen över

Äntligen är inlämningen och redovisningen färdig. Vad jag och min grupp kämpat och slitit med det här. Är så skön känsla när allt är färdigt och man bara kan släppa det sen. Pusta ut lite och bara vara. Det ska jag fira med idag, att bara göra det man känner för! Behövs sånt också ibland.

Fick ett papper i brevlådan om att jag har ett HM paket att hämta på Pressbyrån, man tacka man tackar. Så jag längtat:) Har beställt lite grejer. Kan visa er vad sen:) Älskar att få paket. Var nog flera år sen sist också som jag beställde kläder från en katalog, så känns lite extra kul idag:) Dessutom fann jag allt på rea, vilket inte var fy skam det heller:) Åå vad ivrig jag är nu:) Caroline hämtade ut paket igår, hon hade också beställt lite kläder, fast från ett annat ställe. Var allt lite avis, ville ju också ha mitt igår. Fast var väl tur att jag fick mitt idag, fira lite att examinationen är över :)

Längtar tills Alfred kommer hem också:) Stackarn fick åka 5.30 imorse. Ska pyssla om honom extra när han kommer hem. Han är ledig från fre-mån sen så det ska bli skönt:) Kunna umgås med honom lite extra. Man ser inte så mycket av honom när han har praktik. Långt avstånd att pendla och sådär. Men kul som bara den verkar det vara:)

Nu ska jag ut och gå med Gaj och både hämta och skicka paket:)



Saknar den här myskillen också. Känns allt tomt utan honom. Han åkte hem i måndags. Hoppas han kommer hit till oss snart igen:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0