Always look on the bright side of life

Vilken dag det var igår, varmt gott och härligt:) Tyvärr var slutet av dagen inte så värst bra med frossa, febertopp och irritation/nedstämdhet/ilska. Ingen rolig kombo kan jag lova. Resulterade i konstig natt med massor med mardrömmar :/ Dagen idag har varit sådär också. Inte den bästa. Sånna ska man väl också ha antar jag. Massor med konstigt hit och dit. Tråkigt när jag försöker hjälpa andra, men som inte vill ha ens hjälp. Eller som inte finns där för en själv. Allt som händer runt omkring just nu, har gjort att jag inte kunnat sörja riktigt över Molly känns det som. Även att verkligen må bra och ta hand om mig själv. Är så trött på alla tråkigheter hela tiden och människor som inte förstår vad livet innebär, att man ska ta vara på sig själv och andra i ens närhet. Har haft några riktiga guldkorn idag med Alfred i alla fall, vilket jag är otroligt tacksam för:) Min ängel i nöden, alltid♥ Ska ta vara på all tid jag har med honom idag, innan han åker till Arvika imorgon. Ska se till att slutet på dagen blir bra i alla fall:) Som sagt: ◊Everyday is an opportunity to make a new happy ending◊ Bara att göra som det står i titeln på det här inlägget också, se livet från den ljusa sidan. Trots den här dagen, har jag alltid försökt tänka i positiva banor. Det gynnar en så otroligt mycket.

Blir smått trött på min virrighet ibland alltså, haha. Skulle precis börjat tvätta, men så hade jag bokat fel tid. Bokade passet innan... Vilket resulterade i att det alltså inte blev att tvätta idag. Var bara att sucka och bära tillbaka allt igen. Se, så fort man har en dålig dag, verkar allt följa i det spåret. Gäller att försöka vara glad och så jämt, så kanske inte sånt här händer, vem vet?

Ser fram emot slutet av veckan, då det blir grillning och fest med vänner:) Var länge sen det var både grillning och fest, så det kan va kul:)

Nu blev det om massa olika saker i det här inlägget, men men, så är det ibland.


Alfred och jag, tihi :)


Kommentarer
FulAnka

Svar: Tack så mycket...klaaad jenny :D

2012-03-27 @ 15:07:30
URL: http://fulanka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0