What doesn´t kill you makes you stronger

Blir så kär i Alfreds systemkamera! Man kan få så otroligt fina bilder med den! Speciellt med det minsta objektivet han har. Kär är vad man blir!

Har så hemsk träningsvärk så det inte är sant. Är väl gött på det sättet att man får kvitto på att man har tränat. Snart är vi på´t igen ;)

Imorgon händer två helt olika grejer som kommer vara så bra för mig på olika sätt. Har väntat på den ena länge. Så ska bli skönt att kliva in i ett nytt kapitel när det gäller Mig. Känns pirrigt men ändå skönt. Äntligen! Now it is my turn to shine :) Så känns det lite :) Den andra grejen som jag inte väntat på lika länge, har jag inte lika mycket förväntningar på, men ser positivt på det ändå. Tisdagen kommer vara full med känslor, på många olika sätt tror jag. Är verkligen förväntansfull. Känner mig nästan lite rädd, men det hör nog till nervositeten. Jag vet att när jag väl är där i den stunden så fixar det sig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0