Världens bästa måndag :)

Vilken dag jag haft. Visserligen började dagen med mulet väder, men humöret var ändå på topp. Spenderade morgonen med promenad med Gaj och att göra sig iordning inför att åka ner till stan. Tog med mig det stora paraplyet. Hittar inte de små vi har, så fick bli att bära på det. Man kände sig allt lite gammal, som att man hade en käpp med sig hela tiden, haha. Lite komiskt var att Viktora som jag spenderade dagen med hade ett lika stort paraply, så vi var gamlingar ihop;) Vad gör man inte ifall det skulle komma regn!? Regnade gjorde det inte någonting medan vi var där, blev snarare varmt och sol. Men det är en annan femma;)

Hade en så otroligt rolig dag. Blev både att luncha och fika :) Det blev några timmar som vi spenderade på stan:) Vi båda hittade en del. Hon köpte bland annat väldigt fina kläder och jag köpte ett jättefint linne, två prydnader att hänga i fönstret och en present till min syster :) Har under några veckor nu köpt lite nytt då och då som jag inte visat, så kommer säkert upp bilder på sånt om ett tag :)

Vi velade lite först vart vi skulle luncha. Jag har inte ätit på stan så mycket när det gäller just luncher, så jag hade ingen aning om vart vi skulle gå. Till slut snubblade vi över ett ställe och så fort vi satte fötterna innanför det mysiga stället var vi fast. Här ska vi äta tänkte vi! Ett jättehärligt personligt drömställe! Ett smultronställe när det gäller lunchställen i Karlstad for sure! MaChé heter det :) Har ni inte varit där så tycker jag ni tar er en sväng dit. Helt magiskt gott och mycket får man. Vi åt inte ens upp allt för det var så mycket.

Efter några svängar in och ur en del affärer kom Alfred och vi alla tre köpte Smoothies från Happy 2 go :) Underbara var dem :) Vi satte oss ute i solen och njöt av dem :)

Har haft en otroligt rolig dag som sagt och känner mig fylld med energi. En vän som Viktoria skulle alla ha! Gör en alltid så glad och som man mår bra av att vara runt. En av mina allra bästa vänner :)♥



Här är en bild på det underbara halsbandet jag köpte förra veckan :) Så otroligt fin tycker jag! Det blåa som ugglan ligger på är det nya linnet jag köpte idag :)



En fin bild på en grej jag köpte till vardagsrumsfönstret idag :)



En till bild på den :) ska ta kort på hela fönstret någon dag så man ser helheten med allt :)



Bild på en present som en av mina systrar ska få när hon fyller år :) Kommer bli så bra och fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0