Träning och lite till

Sen jag skrev sist har jag hunnit med en del. Alfred och jag var och tränade. Ett hårt styrkepass. Pressade oss till max, vilket kändes skönt i musklerna efteråt. Mindre kul med promenaden dit och hem, då det regnade tokmycket. Men tack Alfreds morbror som gav oss de megabra och stora paraplyerna från Statoil förra året :) Används flitigt kan jag säga!

Köpte ett par nya träningsbyxor i helgen också så jag har ett par att byta med:) Hittade ett par Adidas från Stadium outlet. Var inte riktigt säker om jag skulle tycka om dem, men det blev helt tvärtom, så det är kul:) Nu fattas det bara några överdelar att kunna byta med. Tycker det är så svårt att hitta både fina och sköna. Men har inte gett upp än. Jag ska allt hitta någon :)

När vi kom hem från träningen frös jag som bara den. Fick bli att ta på sig mer kläder och dricka lite te. Passade på att ringa lite samtal också:) Pratade bland annat med Annie, Ellen och pappa :) Nu är det klart att jag och Alfred ska vara med på deras skolavslutningar den 15e juni:) Kommer bli så kul! Ser fram emot det jättemycket och dem också:) Det ska vara i Bergs kyrka. Har aldrig varit där (tror jag), så får se om vi hittar. Men det ska nog gå:) Det är bestämt också nu att pappa och dem kommer till oss i Karlstad i sommar när de har semester:) ska bli riktigt kul, eftersom de aldrig varit här någon gång innan och att det snart är två år sedan vi flyttade hit.

Nu ska det fixas något att äta och sen blir det Big brother final! Kommer bli så bra! Ser fram emot det väldigt mycket. Däremot kommer det bli så otroligt tomt på kvällarna nu sen när det är över. Får helt enkelt hitta på något annat att titta på!



Otroligt glad över att snart få träffa de här sötnosarna :) Annie och Ellen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0