The secret to having it all, is believing you already do

Varit en lugn dag. Tog en långpromenad förut på dagen när solen var framme och på kvällen kollade vi på Alice i Underlandet. Nostalgi på hög nivå var det. Anledningen till att vi tittade på den var för att Alfred sa till mig häromdagen att han aldrig sett den. Så kan det ju inte vara tänkte jag, så den tvingade jag honom att se. En annan anledning var för att vi tänkt se Tim Burtons nyproducerade film Alice in wonderland och då måste han ju se originalet innan. Ska bli spännande att se den :) Många bra filmer som kommer i år. Har en lång lista jag vill se. Även massor med andra filmer också som jag inte sett än. Har nog så det räcker lång tid framöver.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0