Full rulle

Dagen började tidigt med att min rara mormor ringde och väckte mig, så jag kom upp i tid :) Ringde till vårdcentralen och bokade tid åt henne. Stackarn har haft ont i foten i evigheters evigheter, så nu sa jag till henne att hon måste iväg och kolla den. Nu måste hon gå, när hon fått bokad tid med tolk och allt :) Hon blev jätteglad i alla fall att jag hjälpte henne med det!

Efter det gjorde jag mig iordning för att åka ner till stan och möta Alfred älsklingen. Vi åt på mysiga Maché och sen gick vi runt och kollade på stan ett tag. Fann främst lite paket till syster Ellen som fyllt år och sen två krukor som sitter ihop, jättefin är den:) Vi tänkte vi skulle ha två olika örter, en i vardera:) Blir perfekt tror jag. Speciellt eftersom vi använder örter i matlagning och så jämt! Känns som det är en bra idé då vi köper örter nästan varje gång vi är och handlar. Sen ser det ju så fint ut också med lite örter i köket:)

Nu sitter jag här vid köksbordet och har massor av alla pysselsaker framme. Tror jag drunknar i dem. Fast ändå är det kanske bara en tredjedel som är framme. Phu!! Mycket av det är julpyssel också, så blir att kolla igenom det mesta för att se vad man kan använda nu. Här sitter jag nog resten av kvällen tror jag. Måste ju bli färdig med Linns present innan vi åker till Skövde. Bäst att sätta igång igen, hejsvejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0