Frisk luft har ingen dött av! :)

Blivit både promenader ute i fina vädret idag och en tur ner och hem till stan :) Jag cyklade och Alfred tog inlines :) Nere i stan träffade vi Oskar. Vi tog alla varsin glass och sen bar det hemåt igen :) Nu när jag kommit hem fryser jag som bara den! Blir ju så när man varit igång mycket och sen skiftar till att ta det lugnt.

Ikväll blir det film och mys här hemma med Alfred :) Ska iväg till affären en sväng bara och se om man kan hitta sig något gott :)

Kram på er :)


Bilden är rätt häftig på Oskar faktiskt! Togs precis i början av våren nere vid Alstern!


Kommentarer
Kakamonstret

Vad pöjka kan hopppa :P^^

2012-06-10 @ 12:16:31
URL: http://kakamonstret.blogspot.se/
Hanna

Haha, ja eller hur. Precis vid vattnet också, det hade inte jag vågat.

2012-06-11 @ 15:37:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0