En dag i taget

Idag blir det en dag med lite allt i allo. Pyssla, baka, träna m.m. Vet inte riktigt vilket av allt jag ska börja med, men det brukar ge sig. Kul ska det bli i alla fall. Kanske blir det att se någon film senare sen också :)

Läste ut Mia Skäringers bok Avig Maria imorse. Jättebra bok som jag ska spara. Kan vara nyttigt att läsa den igen  om något år. Får se vilken bok det blir här näst. En kandidat är Vägen till kraft av Barbara Berger. Fik låna den av mamma. Hon tyckte den var bra och sa att jag borde läsa den.

Har de senaste kvällarna och dagarna för den delen bara gjort saker jag känt för, både själv och tillsammans med Alfred. Lyssnat på mitt inre, att ta det lugnt och bara vara. Visst känns det på ett sätt tråkigt att säga nej till kompisar att inte göra saker, men det har ändå varit bra för mig. Alla andra roliga grejer hinner jag med sen ändå, när allt annat är i balans.

Har målat naglarna i glada och roliga färger, kikat runt på massor med underbara bloggar, har några riktiga favoriter, som är så mysiga att man dör en smula. Drömt mig bort lite, planerat här hemma vad som ska bytas ut, lite renovering m.m. Ja lite allt möjligt egentligen.

Nu ska jag plocka iordning lite här hemma tror jag, för att sen antingen baka bröd eller pyssla :)




Här är en glimt av några plagg som kom från HM förra veckan:) Gillar allihopa skarpt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0