Don´t let someone become a priority in your life, when you are just an option in their life

Haft många underbara och behövliga pratstunder med både mamma och Alfred i omgångar nu i några dagar. De är främst de här två människorna som förstår mig och som puschar och lyfter mig när jag inte orkar själv mer. Känns skönt att även om man själv tappar fästet, så finns dem där och låter mig stödja mig på dem. Vi har pratat och pratat och tjatat och gnatat, hit och dit och bak och fram. Alla korten på bordet. Tagit några beslut, vissa tunga, andra inte. Känns som att jag genom att prata med dem, kommer fram till väldiga viktiga saker när det gäller mig och besluten känns helt rätt. Det är så jag behöver ha det just nu. Behöver inte alltid vara så och kommer inte vara så heller, men just nu, idag, imorgon och en tid framöver, så kommer det vara så här och det är helt okej, det får ta sin tid.

Längtar något enormt efter min familj och släkt. Både på min och Alfreds sida. Vill bara krama om alla och umgås med alla så mycket vi bara hinner. Ska bli så underbart. Vet att jag kommer må bättre av att ha dem alla nära. Jag kommer verkligen njuta till fullo. Tills vi åker ner måste jag fixa en del presenter både köpa och göra egna. Mina systrar Linn, frida och Ellen fyller år/har fyllt år, försenad morsdag present till både alfreds och min mamma och sen kanske något mer.

Fick hem paket från HM igår och Ellos idag. Var endast en av sakerna jag kände inte var bra och som jag ska byta till en annan grej, annars var allt det andra jättebra:) Bland annat var det gardiner, regnjacka, topp till träning, klänning och en cardigan m.m. Det blev en del grejer, men det blev faktiskt inte farligt dyrt. Speciellt gardinerna blev precis som vi tänkt oss och det blev verkligen jättefint och bra! Är hur nöjd som helst :) Dessutom fick jag allt sålt som jag la upp på Tradera förra omgången, så det var kul :)



Söta lillkillen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0