Det var ett tag sen vi hördes av!

Ja, jisses vad tiden går fort när man inte är hemma och har sina egna rutiner. Blir ju att vänja sig vid andras medan man är borta. Har inte prioriterat bloggen alls nu när jag inte är hemma. Får ta tag i det när jag kommer hem igen. Tänkte i alla fall hoppa in här och skriva lite, nu när jag fick lite tid över och inte hade något bättre för mig :) Har varit dagar fyllda med både underbart väder och rent hemskt väder. Just nu bara öser det ner regn. Men det positiva är väl att man umgås mer allihopa inne istället. Blir mycket att vi spelar olika slags spel, vilket jag tycker är jättemysigt och kul :) Vi har hunnit med att fira min älskade syster Linn som äntligen blivit 18 år. Presenterna hon fick av mig och Alfred var hon jättenöjd med. Speciellt den jag knåpade ihop själv :) Ska ta lite kort på den så både ni får se och så att jag har som minne!

Jag och Frida myser med hundarna :)


Vad har vi mer gjort? Hälsat på all släkt och familj vi ville hälsa på :) Umgåtts med dem, kikat i olika affärer, hittat lite fynd, grillat, vandrat i Rhododendrondalen, ätit glass i Hjo, ja lite allt möjligt helt enkelt. Blev att jag stannade lite till. Kände att jag inte var färdig med Skövde riktigt än. Så de var bra att det gick att lösa så:)Alfred åkte tillbaka till Karlstad för jobb och så stannar jag och Gaj några dagar till.Vi blir uppskjutsade av mormor och mamma. De ska passa på att titta lite på Ikea och så:) Kanske följer en av systrarna med och stannar för några dagar också.
Alfred och hundarna :)
Samtidigt som det är kul att stanna kvar är det tomt utan Alfred. Som alltid när vi inte är med varann. Längtan är enorm och när vi ses igen ska jag krama dig så mycket så du inte har tid för annat!:)♥ Tur att telefon finns!
Rhododendrondalen:)
Har i allafall varit underbart skönt att vara så här nära släkt och familj. Jag njuter till fullo. Finskan är och blir som alltid bättre när jag umgås mycket med mormor och morfar också. Häftigt:) Nästan så jag börjar tänka på det språket också. Är enormt tacksam för att jag fick lära mig mormor och morfars språk. På det sättet har vi en väldigt speciell relation:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0