Älskar min mamma♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Titta vad min mamma kom med idag till mig :) Två presenter bara sådär hux flux. Så otroligt fint tycker jag :) Sånt betyder så mycket! Speciellt när man inte är beredd på det och det verkligen kommer från hjärtat. Så fin gest:) Hon sa att jag fick dem för att jag alltid tänker på alla andra hela tiden och hjälper alla så mycket :) Älskar dig mamma och tack så mycket! Verkligen älskar presenterna. Fick ett presentkort på affären Förr i Skövde och en grej från Green Gate som jag kallar sockerströare ;) Ska till den affären imorgon eller på fredag och kika om jag hittar något fint:) Green Gate har ju så otroligt fina grejer så man smälter! :) Finaste inslagningen på länge var det på presenterna också :D Ville nästan inte öppna dem!
Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0