Mer färg åt folket :)

 
 
 
Förr när jag var yngre använde jag aldrig färg på naglarna. Var endast fransk manikyr som gällde. Nu är det precis tvärtom. Tycker det är jättekul med färg på naglarna och så fort färgen flagnar av försöker jag byta till nytt :) Eftersom vi inte har diskmaskin hemma och därför får diska för hand, har min naglar blivit väldigt sköra. Sällan de växer sig långa och fina. Och de gångerna de gör det, så klipper jag ner dem. Tycker det är hemsk med långa naglar när man diskar. Speciellt när jag diskar med så varmt vatten.  De blir så mjuka och känns som de ska gå sönder. Därför är det kul att kunna piffa till sina korta naglar med lite färg :) Den här gången lånade jag Fridas nagellack :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0