Härliga fredag!

Tidsinställde senaste inlägget. Därför stämmer det inte riktigt. Skrev att bloggen var vit och att den var rosa förut och så. Men efter jag hade skrivit och tidsinställt det, gjorde jag om den helt. Så nu har den en alldeles ny look :) Trivs enormt med det! :)
 
Var uppe väldigt sent inatt. Första tiden på snart en månad jag fått för mig själv. Bara kunnat vara helt för mig själv, göra det jag vill och ta det lugnt. Skönt var ordet! När jag väl blev trött strax efter 3 inatt kröp jag ner brevid Alfred och somnade direkt. Sov ut imorse och vaknade ändå innan klockan skulle ha ringt.
 
Tänker inte ha något specillt bestämt för dagen. Tänker ta den som den kommer. Har man sin allra första "lediga" dag på evigheter vill jag inte att den ska förstöras med massa bestämda grejer. Det enda jag vet är att jag och Alfred ska göra god mat senare och ta vara på kvällen tillsammans! :)
 
Me and my love ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0