Här har det hänt grejer!

Det har hänt saker här på bloggen medan jag varit frånvarande ser jag. Ser inte alls ut som förut. Känns väldigt tomt faktiskt. Förut var det helt rosa, men nu är det bara vitt. Snyggt det också, men någon dag får det allt bli att ta tag i den så den ser mer personlig ut. Tills dess får den duga som den är! :)
 
Medan jag varit frånvarande har det hänt saker med mig också. Har faktiskt inte haft en enda ledig stund till att göra saker som jag brukar, som att exempelvis blogga. Det är sant. Först var vi i Skövde ett tag, där slet alla i en och ville göra saker hit och dit hela tiden. Sen när jag väl kom hem till Karlstad följde min syster Linn med mig hem:) , så då hade jag inte alls tid för sånt heller. Då fokuserade vi på att umgås med varandra :). Efter att hon åkte hem kom pappa med familj och hälsade på hos oss, vilket var jätteroligt:) Sen har vi de senaste dagarna hälsat på dem på campingen de står på här i Karlstad, som varit väldigt mysigt:) Så nepp, det är nu framåt som jag kommer hinna blogga mer. Eller? Man vet ju aldrig vad som händer;) Men att inte ha bloggat på så lång tid, det är inte bra. För då har jag ju så mycket att ta igen och berätta och visa. Men det får bli lite pö om pö, så ni inte drunknar;)
 
Har ju blivit en del bilder på senaste tiden också. Vi försöker ha med den så ofta som möjligt, är ju så roligt med bilder och minnen :) Som vanligt kommer det lite bilder nedan :)
 
 
Pappa, Tina och systrarna Ellen och Annie har varit på Bomstadbadens camping några dagar :) Eftersom det ligger i Karlstad hade vi såklart möjligheten att hälsa på varandra! :) Mestadels var vi på campingen, det var ju så mysigt där! Ett stenkast från Bergvik låg den här idyllen. Underbar strand och atmosfär! Vi var nere vid vattnet en av dagarna och tog lite kort och njöt av den fina utsikten! Underbart!
 
Stor fin sandstrand fanns det där! Härligt :)
 
Fotade varandra gjorde vi också :)
 
 
Annie :)
 
 
 
Ellen :)
 
 
Vi spelade minigolf också! Ett måste att göra varje sommar. Vi alla sex spelade :) Barnen fick spela lite efter egna regler ;)
 
 
Annie :)
 
 
 
Den bästa banan var med elefanten ;) Det tyckte nog alla! Speciellt Ellen :)
 
Det var inte bara soligt och fint, lite kyligt blev det allt! Pappa :)
 
 
Grillade gjorde vi också:) Som man också alltid bör varje sommar :)!
 
 
När vi inte var ute och promenerade på stranden, spelade minigolf eller grillade, satt vi i husvagnen och spelade yatzy, läste tidningar och liknande :) Mysigt som bara den var det allt att hälsa på :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0