Butterflies :)

 
 
 
Precis som mitt bloggnamn heter Butterflychick, så ger det en hint om att jag gillar fjärilar :) Det är något jag gillar väldigt mycket och har gjort så länge jag kan minnas. Samma är det med fjärilar och hjärtan. Vet inte varför, men har väl en slags speciell kärlek till det ;) Nu på senare tid har det kommit till ugglor också:) 
 
Här är det bilder på mina kalendrar :) De med många fjärilar var min kalender för 2011-2012. Den tog precis slut, så behövde en ny. Vad passade inte bättre än att jag hittade en ny variant av samma som hade gjort den förra!? Blev jätteglad när jag fann den. Gillade den förra så mycket, så kul att kunna ha en likadan fast ändå inte, även detta året :) Den är köpt på Åhléns, om det är någon som funderar på en ny kalender :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0