Bilder : Minnen

Idag har varit ännu en lugn dag, precis vad jag behöver. Har kollat mycket på bilder. Älskar bilder, att minnas tider från förr och föreviga nya :) Har beställt en 7 1/2 års present till mig och Alfred :) En bok från Icafoto.se med massvis av bilder. Tror det blev runt 150 bilder. Hade lätt kunnat fixa över tusen bilder som hade passat i den från det att vi blev tillsammans tills nu. Men alla sånna bilder får komma till nytta när jag gör en ny bok vid 10års jubileumet;)
 
Tror i alla fall att den kommer bli hur bra som helst :) Jag har bara gjort sånna till andra, så det kan vara kul att ha själv också:) När jag får den, hade jag tänkt skriva minnen och sådär med någon fin penna:) Ska ta lite kort på den när jag får den så ni får se:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0