Vad tycker ni?

Nästa månad tror jag det blir att klippa mig. Har ju inte klippt mig på väldigt länge, så det är dags oavsett om det bara blir att toppa eller att göra en ny frisyr.


Antingen funderar jag på att bara ta bort det som behövs på topparna, klippa upp håret lite och ta bort lite längd på luggen.


Eller så funderar jag på att klippa en längre bob frisyr. Alltså lite kortare i nacken och längre i fram. Då åker mycket av längden på mitt hår av.


Velar fram och tillbaka hela tiden. Vet att jag passar i båda frisyrerna. Har haft en bob för några år sen. Funderar på att behålla det långa ett tag till och sen klippa kort nästa gång. Vi får väl se hur det blir. Eller så blir jag så arg för att jag inte kan välja så att jag rakar av mig allt hår och blir skallig, haha!

Om ni har någon idé på vad ni tycker så kommentera vettja:)


Kommentarer
Carro

Jag röstar på bob. Det är så snyggt!

2012-01-18 @ 14:14:33
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Ok;) Ja det är ju det:) Får se hur det blir;)

2012-01-19 @ 01:08:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0