10/1-12

Nu har snart hela den här dagen gått. Har både pluggat och varit ute på promenad med Alfred och Gaj. En riktigt lång promenad blev det. Härligt i det fina och kalla vädret:) När jag kom in tände jag ljus överallt. Är både mysigt och blir lite varmare här hemma i alla fall:) Jag och Alfred somnade en stund förut. Var så härligt att somna tätt ihopkrupna med varandra och vila en stund:) Efter vilostunden blev det att plugga. Alfred gjorde maten under tiden:) Blev så glad för när jag satte mig vid bordet hade han skurit ut ett hjärta av en falukorvbit och lagt på min tallrik, sött:) En enkel grej som gjorde mig jätteglad:) Det är ofta de små sakerna som gör att vardagen blir lättare och bättre:) Gillar sånna små gester. Precis som uttrycket jag gillar: It´s the little things that makes life big:)<3


Gaj när vi var ute och gick:)


Fastnar massa snö lite här och var på den lilla krabaten. Han är så söt Gaj:)


Heej mitt vinterland :D


:)




Mina killar<3



Glöm inte att kika in min matblogg lite då och då:) http://butterflychick.blogg.se/hannasgodaste


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0