Tiden går fort när man har roligt

Eller? Är det så för er? Man brukar ju säga så och kan tycka att det stämmer. Självklart går tiden precis lika långsamt/fort som förut, bara man själv som tror det är så.

Har varit en rätt intensiv dag. Tog sovmorgon idag, dels för att vi såg färdigt Band of Brothers avsnitten på natten där. För f*n vad bra dem är! Däremot var det näst sista avsnittet mer känslosamt än de andra. Fick riktigt ont i hjärtat ett antal gånger där. Tänk att det var så på andra världskriget, mår dåligt bara jag tänker på det. Ens egna problem går ju inte ens att jämföra med hur dem hade det då. Därför känns livet jäkligt bra, precis som man har det. Jag har tak över huvudet, en säng att sova i, mat att äta varje dag, vänner och familj runt om mig, vad mer kan man önska sig egentligen? Det materiella med mera är ju bara ett + på allt det andra!

Efter frukost har det varit full rulle utan vila, duschat och gjort iordning mig, diskat, Mikael och Viktoria var här och fikat, de stannade några timmar, var hur trevligt som helst:) Fick en del saker gjorda också:) Kommer bli perfekt:) Efter det blev det att göra sen middag, har varit så fullt upp så det inte funnits utrymme för det. Efter maten var jag göör trött. Blev bara att kika runt lite på internet, det gamla vanliga, facebook och Tradera mestadels. Svarade på en del mejl, chattade med systrar och vänner med mera.


Viktoria:)

Kollade på två avsnitt på tv4play.se förut. Det handlade om extrema beteenden. En tjej hade ett behov av att äta tvål och tvättmedel varje dag. Mådde riktigt illa när jag såg det. Kan inte förstå det. En annan tjej i 24års åldern sög fortfarande på tummen, helt skumt det också. Men ändå intressant sånt där. Det finns ju bakomliggande orsaker angående varför dem gör så. Hoppas dem får bukt på dem, kanske ersätta beteendena med något bättre alternativ.


Kommentarer
FulAnka

Vilken fin bild på Toria :D

2012-01-16 @ 13:40:53
URL: http://fulanka.blogg.se/
hanna

Ja verkligen:)

2012-01-16 @ 13:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0