speciell dag

Väldigt speciell dag. I alla fall hälften av dagen. Vände från att vara hur pigg som helst och kunna göra vad fasen som helst, till att motivationen är på noll. Dessutom har jag känt av feber nu ikväll:/ Känner för att bara sova och vakna upp till en dag med nya tag.

Nu vet jag vad jag ska göra för att få mig att tänka på annat och kanske bli lite glad. Just nu är jag trött och lite tjurig. Jag ska måla naglarna :) Ett snyggt nagellack är uppiggande tycker jag:) Japp, så får det bli! See yaa tomorrow;)


Nice med blått, men idag får det bli rött :) Ett nytt lack jag hittills inte testat än. Spännande:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0