Seg söndag

Boring sunday. I alla fall nu. Har läst i tjockaste boken ever. INTE ROLIGT! Okej, jag behöver ju inte läsa alla 600 sidorna, snarare bara 30 sidor, vilket jag redan gjort. Men så sega sidor, var länge sen jag läste alltså. Nu är jag färdig med den boken i alla fall. Får se om det ens går att använda sig något av det till arbetet jag ska skriva. Ååh, hoppas jag klarar detta. Jag bara måste få färdigt det!!

Blev inget godis eller chips igår överhuvudtaget :( Därför ska jag bannimej belöna mig med något av det ikväll. Då ska jag unna mig det och en film. Blev att kika färdigt på alla Sunes jul avsnitt igår i alla fall. Man får så mycket nostalgi känslor när man tittar på dem;) Nu blir det nog att jag och Alfred börjar titta på Band of brothers igen. Alfred har sett alla de 10 avsnitten både en och två omgångar. Jag däremot tror bara att jag sett halva ungefär, vilket var ett antal år sedan. Så de ska vi börja kika på ikväll:) Ska bli kul, kommer ihåg att jag älskade dem avsnitten, så det hoppas vi på att jag gör nu med. Så 10 avsnitt framför mig och 10 timmar totalt. En om dagen kan man ju säkert se, så borde snart vara färdiga. Hoppas jag. Den här gången vill jag allt se alla. Hatar att börja se något som man sen glömmer bort att titta färdigt på. Vid sidan av Band of brothers har jag också Glee jag följer lite då och då. perfekt att se om man är musiksugen eller bara vill bli glad, för det blir man alltid av dem. Har sett 9 avsnitt av 22, så det är en del kvar:)

Hepp nu ska jag göra lite nytta här hemma, städa lite och sen om en stund äta mat:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0