Musik<3







Tycker dem är så himla fina:) Köpte dem i Skövde när vi var där:) Bara längtar efter att få göra någon god paj eller något i dem:) När man använder porslin och så vidare som är finare än vanligt, blir det så mycket roligare att baka och laga mat:) Pricken över i helt enkelt:)

Sitter och kollar på The voice Sverige, tycker det är roligt att följa ett sånt program igen. Älskar ju program med musik:) Idol, Melodifestivalen, True talent och The voice:) Stora favoriten är ju Melodifestivalen, som också börjar snart. Blir så grymt taggad när man hör en person som har riktigt grym röst! Under min tid på Uni, kommer jag garanterat att söka till kören Söt likör. Att sjunga är något av det bästa jag vet, även om jag ofta gör det med dem jag känner allra närmast, Alfred mamma och syrrorna Linn och Frida. Att sjunga hemma när jag diskar, bakar och lagar mat, i duschen eller i bilen är inte ovanligt. Det bästa jag vet är när Alfred och jag sjunger tillsammans:) Det kanske man inte tror att han gör, men han har vågat mer och mer. Han har faktiskt en rätt bra röst :)

Hepp, nu ska jag slänga mig in i duschen, känner mig som en lortisgris. Har inte blivit av innan idag och kan absolut inte gå och lägga mig om jag inte känner mig ren. Kan behövas en varm dusch nu med, för i våran lägenhet huttrar man ju ihjäl;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0