Min och Alfreds dag<3


Alfred sötnos och förkylda jag:) Båda är vi tröttisar!

Idag är det hela 7år sen jag och Alfred bestämde oss för att bli ett par. Vi träffades genom gemensamma kompisar. Alfred fattade tycke för mig först, jag hade ögonen på en annan kille, men efter att ha umgåtts med Alfred ett tag, förstod jag att han var speciell. En kille som honom finns det få av. Hur vi blev ihop, gick till ungefär så här (via en konversation på msn) "Vill du bli ihop med mig?". Han svarade ja och på den vägen har det varit sedan dess. Kommer ihåg så otroligt många minnen med dig. Vi har varit med om så mycket tillsammans, som gjort att våra band har stärkts ännu mer. Släktingar som gått bort, vänner som inte längre kan kallas vänner, fått nya underbara vänner, varit tillsammans under sista delen av högstadiet och hela gymnasietiden, haft främst hans föräldrar som haft svårt för mig en stor del av början i vårat förhållande, men som nu är precis tvärtom, känner mig som en del av dem. I min släkt är du en av oss också, alla verkligen älskar dig och pratar alltid gott om dig, precis som i min släkt och många vänner, så tycker dem att du är en underbar kille, en kille som det inte alls finns många utav. Du är omtänksam, har stort hjärta, du har det finaste hjärtat jag känner till, du står alltid vid min sida oavsett hur jag mår eller vad jag än gör. Ringarna vi har på våra fingrar symboliserar det, att alltid stå vid varandras sida oavsett vad. Vi älskar varandra så mycket, faktiskt allra mest utav allt. När jag skriver om dig och det vi har, blir jag så varm i hela kroppen:) Är så otroligt lyckligt lottad som har dig. Önskar att alla skulle ha någon som dig:)<3 Tänker sträva efter att det ska vara vi ända in i graven!:) Vill dela min framtid med dig, skaffa familj, få barnbarn, bli pensionärer, jaa allt!:) Ingenting skulle vara tråkigt, inte när jag har dig vid min sida. Ingenting betyder så mycket som dig, utan dig verkligen ingen Hanna. När vi blev ihop var jag inne i en jobbig tonårsperiod, där bara mörker nästan fanns, men du var som en räddande ängel för mig, gjorde mig till den människan jag ska vara, bringade fram gott i mig, är otroligt tacksam över det. Tänker tillbaka ofta på det och får en klump i magen över hur det hade kunnat gå annars. Åter igen 2011 fick jag en period där bara mörker nästan fanns, det var jobbigt både för dig och mig, men vi klarade det alldeles själva tillsammans utan någon annan. Det är ingen annan än du som vet allt om hur jag känt, alla hemska tankar. Men både du och jag har märkt en skillnad på mig, att det går mot det bättre. Detta är inte föralltid, måendet går upp och ner, så är det ju genom hela livet för alla,det vet vi båda. Jag känner mig positiv över att det ska gå bra:) Har så mycket att se fram emot 2012! Hoppas att det kommer bli ett ljusare år, med mycket positiva inslag och färre av de negativa. Till exempel önskar jag att jag inte behöver gå på någon begravning mer på ett långt tag, det var otroligt jobbigt när Nisse gick bort:( Men känns skönt att vi nu tar hand om Gaj åt honom, om han ser ner från himlen, hoppas jag att han ser att vi älskar Gaj massor och gör vårt bästa för att han ska ha det bra hos oss<3

Alfred, finns så mycket jag vill skriva och säga till dig. Allt gott du gjort för mig, all lycka du fått mig att känna!:) Egentligen var det meningen att vi skulle förlova oss idag, på våran årsdag, men vi var så lyckliga och ivriga att vi ville göra det tidigare och det är jag glad för:) Det har hjälpt mig mycket, känns som jag kämpar mer när jag ser den på mitt finger varje dag, att inte ge upp. Så otroligt skön känsla också att veta att jag inte behöver vara ensam med allt jag känner inom mig, att jag kan berätta vad som helst till dig, oavsett om det är glatt eller inte. Du finns där och förstår. Och gånger då du kanske inte gör det lika mycket försöker du i alla fall förstå, det betyder också mycket, att du alltid finns där och lyssnar. Känns som jag alltid har ett stort leende på läpparna så fort jag tänker på dig!:D Du är min älskling, babie, snuttisgosis, lekpuma, sötisnöt, älskipälski, jaa alla de smeknamn vi kallat varandra under årens lopp. Jisses alltså, hela 7 år har vi varit tillsammans:) kan inte förstå det. En tredjedel av våra liv har vi spenderat tillsammans, det är bannimej häftigt med tanke på att vi är så unga:)

Haha, nu när jag sitter här och skriver säger du att du vill gå och lägga dig;) Om du bara visste att jag skriver om dig.

Alfred Johan Hjortsberg, min själsfrände, min allra bästaste vän som jag älskar mestaste av allt! Du är mitt allt, det bara är så:)<3 Alltid du och jag<3 Hanna<3Alfred




Kommentarer
FulAnka

Tussebollar ni är :D Grattis till er. Ni har tur som har varandra. Man ser er kärlek till varandra, vilket är underbart att få göra de gånger man själv har tappat hoppet om sånt, då är det härligt att se er kärlek till varandra. Grattis knasar :D

2012-01-04 @ 03:24:59
URL: http://fulanka.blogg.se/
Hanna

Ååh Jenny vad glad jag blir när du skriver så:) Skönt att höra!:) Önskar att du också att du någon gång hittar en person som du känner likadant för:)<3

2012-01-04 @ 14:20:27
Carro

Aaawe <3 Nu sitter jag här och grinar som en tok. Så himla fint.

2012-01-04 @ 14:20:29
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Men gumman daa, inte ska du grina heller;)<3

2012-01-04 @ 18:11:04
Carro

Joo, för ni är så fina och underbara och har det som alla vi andra drömmer om. Är så himla glad för att ni har varandra <3 Ni är bäst!

2012-01-04 @ 20:06:23
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Tack vad söta ni båda är:) Vad glad jag blir:):D<3<3

2012-01-05 @ 13:09:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0