hungrig

Har varit en dag utan några som helst krav. Har bara tagit det lugnt. Låtit disken stå, gjort det som fallit oss in helt enkelt. Skönt sånna dagar :)

Gårdagen var jätterolig:) Var inte alls pepp över att åka hemifrån överhuvudtaget egentligen , men när vi väl kom fram och umgicks med alla goa människor hemma hos Carro, vände det helt:) Blev att vi följde med ut på krogen sen också:) Var en kväll jag verkligen behövde! Superroligt verkligen:) Kvällen slutade på BurgerKing där vi åt innan vi tog bussen hem. En kväll jag sent kommer glömma:) Hoppas det blir en liknande snart igen:)

Sitter här och är gööör hungrig. Vaknade sent, så dagen har blivit lite omstuvad när det gäller tiderna att äta på. Alfred sa att han skulle spela en match HON innan vi skulle äta, vilket jag tycker har tagit jääättelång tid. Är väl så när man är hungrig. Tog en banan nyss, vilket jag hoppas kan stoppa min hunger lite. Är så hungrig så jag snart börjar knapra på möblerna tror jag. Tur att det blir rester idag då, hade inte orkat laga någon mat så hungrig som jag är. Funderar på att gå och köpa lite godis eller chips sen också och bara slänga mig i soffan framför tvn. Kanske en film eller något? Hade varit grymt skönt! Får se hur det blir:)

Här kommer bilder från igår:)












<3


Körde roligt spel ,gissa vad det står på lappen, genom att ställa olika frågor.






<3











Blev lite goda drinkar på krogen:)


<3


<3


In i dimman^^




:)


<3


Bästa bilden;)

Hade som sagt en grymt rolig kväll igår:) Tack alla som var med:)


Kommentarer
FulAnka

Hahha vilken härlig bild på Nikals ^^ Får ja stjäla den o lägga ut på fb :P?

2012-01-07 @ 22:46:20
URL: http://fulanka.blogg.se/
Hanna

Gör de:) Fast jag har den redan på Facebook;)

2012-01-07 @ 23:54:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0