fredag och lördag

Det var full rulle för både mig och Alfred igår, så hann inte riktigt sitta ner och skriva inlägg, även att jag ville det. Men så är det ibland. Annars brukar jag vilja hinna med det. Det betyder så mycket för mig. Älskar att skriva av mig lite. Bildas på något sätt ett lugn inom mig.

Igår gick vi upp tidigt, blev inte många timmars sömn då vi var uppe väldigt sent på natten. Vid 10.30 åkte vi hemifrån. Alfred skulle lämna plasma på Klaratappen, så jag följde med och pluggade i väntrummet medan han var där inne. Smidigt och bra:) Efteråt gick vi lite på stan men hittade inget. Fick bli att åka till Rusta istället där vi köpte två mini element. De är så otroligt söta:) Har aldrig sett så små förut. Har det ju så kallt här hemma, så när vi såg att det var otroligt bra och billigt pris på dem, slog vi till utan att fundera en extra gång. Något vi inte ångrar:) Efter detta åkte vi till Bergvik, där gick vi ett tag. Åt på Subway♥, bytte en del till dammsugaren som gått sönder, handlade lite smågrejer inför kvällen. Vi var borta några timmar, nästan 6 timmar tror jag. Tiden går fort när man har roligt;)

På kvällen kom vänner hit, det var kul:) Efter ett tag gick vi till Bunkern. Var massvis med folk där och gudars vad varmt det var. Snackade med en del nytt folk, alltid kul:) Blev ändå en tidig kväll hemma som slutade med Band of brothers, nu har vi bara 3 och 1/2 avsnitt kvar:) Hoppas vi ser färdigt dem idag, eller senast imorgon:)

Idag har vi gått en långis med Gaj, jag och Alfred. Älskar vädret som varit idag:) Älskar den friska luften i lungorna man får:) Bara älskar det:) ♥



Har pratat länge i telefon med både mormor och mamma idag. Något jag värdesätter väldigt mycket:) När man inte träffas så ofta, får man prata i telefon:) Att prata med dem blir aldrig tråkigt och man har oftast alltid något att prata om:) Saknar dem massor!!

Har chattat med syrran i pauserna när jag pluggat. Bytt citat och sådär. Älskar dikter och citat, sånt betyder väldigt mycket för mig. Så alltid kul att få lite nytt:)

Plugget har gått både bra och dåligt idag. Har så satans svårt att börja skriva på ett arbete, men sen när man är igång går det oftast av bara farten. Tur att jag har Alfred att diskutera med också, så blir det lättare:)

Åt godaste köttfärssåsen med spaggeti idag:) Alfred gjorde maten helt själv idag och my god vad gott det var:) Den fick puttra riktigt länge, så den var härligt mustig:) Namnam!!







Nu blir det att plugga lite till, tragiskt så här på lördagskvällen, men skönt när det är gjort. Efter det hoppas jag på band of brothers:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0