En helt vanlig dag

..Vet jag väl inte om det har varit, har suttit med näsan i massa böcker som jag behöver till min allra sista uppgift i Genusvetenskapen. Har bara läst läst och läst! Läser en bok nu som heter "Tusen svenska kvinnoår". Rätt intressant faktiskt. Har tre böcker till som det ska läsas några kapitel vardera i. Får se om jag hinner skriva någonting idag eller om det bara blir massa läsande. I vilket fall blir det lite nytta i alla fall:)

Snart blir det att göra mat, är megahungrig! Blir en stor god sallad:)



Alfred och jag hjälptes åt att klippa klorna på den här lilla krabaten för någon dag sen. Brukar vara lite problematiskt då han inte alls gillar det, men gick jättebra när Alfred höll honom och jag klippte:) Nu ser dem jättefina ut igen:) Tror vi får göra så varje gång, bäst för oss alla tre:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0