Bilder-minnen

Har tittat tillbaka på massor med gamla bilder och vad roligt det är:) Har massvis med olika mappar, nyss kollade jag på bilder för fem år sen. Hittade en bild med både mig, Alfred och Oskar i:) Lite roligt att vi var vänner redan då:) Tycker det är så roligt att ha bilder, för det är så mycket minnen med dem. Tänker fortsätta att ta massor med bilder, vet att dem kommer vara guld värda framåt i tiden:)

Gjorde ju ett bröllops album till pappa och Tina, vilket var jätteuppskattat:) Så det är verkligen en present att rekommendera:) Alfred sa en idé igår till mig, om vi skulle göra ett album till oss själva, med bilder från de 7 åren som gått:) Så under året nu funderar jag faktiskt på att göra det:) Fast beställa ett från Icafoto.se :) Där kan man göra massor med olika roliga saker och det är bra kvalitet och sådär:) Ska då göra ett riktigt stort album, med minst 100 bilder, fast helst mer. Har ju mer än 5000 bilder från min och Alfreds tid tillsammans;) Något annat roligt man kan göra hos icafoto också är att göra sitt egna recept album:) Det tror jag också är något för mig:) Hade varit riktigt roligt med egna recept och bilder i en liten bok:) Så de två grejerna kommer garanterat bli små presenter till mig och Alfred:) Kanske hinner med det till min och Alfreds 7 1/2 års dag i juli;) Haha! Gå in och kika där vettja, nu har ju jul och sådär varit, men alltid någon som fyller år och så som man kan göra det till:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0