Bilder från helgen :)



Hittade den här godingen, tittat på den ett tag, nu äntligen blev den min, endast 39kr:)


Fick bli den här också, alltid kul med olika kok/bak böcker tycker jag:) Endast ynka 10kr :)


Den här fick också komma hem till oss:) Otroligt söt:) Kostade bara 10kr :) Alla tre grejerna köptes från ICA Maxi :)


Visste inte vad jag skulle ha den till först, men fick bli att ha alla mina formar till cupcakes, knäck med mera:) Love it :)



Otroligt ful bild, men var bara tvungen att visa hur de söta mini elementen ser ut :) Kan meddela att det är mycket bättre temperatur här hemma nu :) Inte alls lika kallt som förut. Köpta på Rusta:) Vi köpte två stycken för 200kr, egentligen skulle de ha kostat 400kr tillsammans, men dem hade skrivit fel pris i affären, så vi fick dem ändå för 200. Riktigt bra kap:)


Blivit en del härliga promenader i helgen:) Blir fler idag, snön ligger fortfarande kvar på marken, yeey:)


Bild på mig från helgen:) Vad lång hår jag börjat få! Inte konstigt egentligen, har inte klippt mig på år och dar. Har så bra hårkvalitet så mitt hår blir inte slitet nästan någonting.


Bild från i fredags:)


Lovely friends:) ♥


Jenny:)


Oskar:)


Viktoria:)


Rolig kväll var det allt :)


Ibland kan sugrör vara väldigt roliga att hålla på med ^^




Har varit en bra helg :)


Kommentarer
FulAnka

Hihih fin bild med oss allesammans..=) Men du..vill du ta bort den sista på mig :P?

2012-01-16 @ 15:58:29
URL: http://fulanka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0