Ännu en dag slut

Äntligen pluggat färdigt för idag. Skönt att slippa det och bara ta det lugnt. Imorn blir det på´t igen. Har skrivit en och en halv sida på uppgiften och har väl minst två sidor kvar att skriva. Siktar på att göra så mycket som möjligt imorgon innan vi ska iväg och sen får jag göra det sista i helgen. Jupp så ser det ut för tillfället.



Idag förutom pluggande har vi hunnit med att tvätta. Eller Alfred skötte springandet upp och ner och fram och tillbaka till tvättstugan, men jag vek och la in allt i garderoberna sen:) Hela 8 maskiner blev det. Jisses! Blir väl så när man inte tvättat på ett tag. gött att inte ha något kvar i alla fall:) Slippa tänka på det:)

Har börjat följa serien "once upon a time", är helt såld på den. Sitter helt fängslad. Bara älskar det! Blandning av saga och nutid, härligt:) Vill att det ska bli nästa torsdag så fort som möjligt, så jag får se nästa del redan nu:) Något som ändå är mäkta störigt med att titta på tv är alla j*vla reklampauser. Va fasen liksom, På 20minuter var det tre stycken!! TRE! Och korta är dem ju inte heller. Som Alfred sa så kanske man skulle betala lite mer och få så att man kan spela in det man vill se på tvn, så riskerar man inte att missa det man vill och sen kan man bara spola över reklamerna. Tror allt det får bli det i framtiden!:)

Nu blir det äta nattmacka och titta på ett Glee avsnitt innan jag ska sova:) Kommer nog bli väckt av att systrarna ringer imorgonbitti innan de sätter sig på flyget till Thailand! (Är så avis!) Så bäst att inte gå och lägga sig allt för sent;)



Sov gott! Imorgon ny dag, nya tag:)


Kommentarer
Fridis

fin den bilden var på dig, du ser så oskyldig ut, men samtidigt ser det ut som att du döljer något i dina ögon ! :o

2012-02-13 @ 13:45:32
Hanna

Jaa, kul att du ser sånt. Betyder att du känner mig väldigt väl<3 Tror det är precis så som du säger. Har ett mjukt skal som ser snällt ut, men varit med om mycket, vilket syns i mina ögon ibland.

2012-02-14 @ 01:27:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0