11/1-12

Blev även idag väckt av att älsklingen hade varit duktig och på eget initiativ gjort saker utan min vetskap och låtit mig sova tills han var färdig:) Sötnöt han är<3 Han gick upp tidigt idag för att skriva en tenta i skolan, när han kom hem efter det ställde han sig och bakade scones:) Så när han väckte mig, var det bara att sätta sig till bords och äta:) Ååh underbara människa tänkte jag, nu fick jag ju i stort sett min "hotell" frukost som jag ville ha för ett par dagar sen. Det roliga är att han inte vetat det;) Blev så otroligt glad och gud så gott det var:) Mycket bra start på dagen:)


Underbar frukost:)


Min sötis<3

Blev en långpromenad för oss alla tre idag igen. Idag bjöds det på stor sol också, vilket var skönt:) Tänk vad vädret kan skifta snabbt. Igår var det många minusgrader och snö och idag har det mesta av snön smält bort och så är det varmt. Väldigt jobbigt att veta hur man ska klä sig under perioder när vädret är så. Antingen har man för mycket och varma kläder på sig, eller så är det tvärtom.


Igår visade jag bilder med massa snö från promenaden. Idag var det tvärtom med sol och nästan ingen snö alls.


Alfred är på nollemöte nu och jag sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Måste plugga, men vill vänta med det en liiiten stund. Energin till det kommer säkert senare. Jag är ju en väldigt typiskt nattuggla som gillar att göra saker då och blir ofta kreativ framåt sen eftermiddag, kväll, natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0