Wiieeeehooo



Titta vad jag fick på posten häromdagen :) Hm, tänkte jag när det låg ett paket i brevlådan. Inte har jag väl köpt någonting från Tradera nu igen och glömt att jag köpt något. (Brukar nämligen vara så ibland). Men nej, var med i en tävling för Findus för ett antal veckor sen. Man skulle skicka ett sms och skriva varför man tycker om Findus produkter, så hade man chans att vinna de här. Kul att jag vann, brukar sällan vinna grejer, så detta var extra roligt:) Gratis är gott brukar man ju säga, ska ju inte äta dem, men ni fattar vad jag menar hoppas jag;) Kommer användas flitigt här hemma :D


Kommentarer
Carro

Åh vilka fina :)



Jag blir inte alls ledsen över att du saknar din familj :) Jag tycker det är kul att du kan känna så :)

2012-02-29 @ 17:10:39
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0