:)

Idag har varit en rolig dag:) Var lite stressigt till en början, med att städa, diska, baka och sådär. Men sen när det kom kompisar hit och fikade, var allt det andra värt det:) Det var jätteroligt när dem var här:) Bara umgås lite och fika:) Enkelt och bra:) Bakade hemmagjorda semlor. Är det den dagen så är det:) Däremot blev jag väldigt missnöjd med dem:(

Efteråt var jag jättetrött av allt sjå i början av dagen, så det passade bra att bara vara, så det blev att bara sitta i soffan och ta det lugnt lite. Sen när krafterna var tillbaka igen, började jag sortera bland alla mina smycken. Hujeda mig vad mycket jag har. Nu har jag lagt iordning alla i olika system. Ringar här, halsband där, armband och så vidare.. Har nog samlat på mig allt det där se jag var 13 eller något. Fyller 22 i år, så har haft tid på mig för att få ihop allt. Haha! Får se efter hand sen vad jag tycker om alla smycken. Blir nog att sälja/skänka en hel del. Men sånt har jag så svårt att göra direkt. Tycker det är bättre att använda dem och se hur det känns när man bär dem. Samma gäller kläder! Nu ska jag bara lägga in allt igen, så de inte förblir liggandes på golvet.


Godnatt alla fina, nu blir det snart att sova, har skola imorgon. KRAM


Kommentarer
Carro

Semlorna var jättegoda ju :)

2012-02-22 @ 15:59:53
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Goda var dem, men inte fina:(

2012-02-22 @ 16:15:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0