TV

Tänk vad man kan fastna för vissa program/serier med mera. Jag har några sånna som  är standard vid det här laget, som jag alltid kollar på. Den mest självklara är Melodifestivalen, måste vara både mamma och pappa som fått mig att börja se på det. Så tack mina föräldrar för det:) Det gillar jag:) En annan är Big brother, det har visserligen inte sänts lika ofta som Melodifestivalen, tur det kanske. Men de gånger det har gått, har jag sett det. I alla fall svenska versionen. Även om det är väldigt speciellt, med mycket olika personligheter med mera, så tycker jag det är hur beroendeframkallande som helst. Gillar att få "lära känna" personerna genom alla avsnitt. Få sina egna favoriter, se alla uppdrag dem får. Folk får tycka vad dem vill, precis som jag. Tycker det är grymt roligt att det är igång igen, äntligen något man kan följa på vardagarna på tv. Det mesta annat är på helgerna, som The voice och Melodifestivalen, det som är just nu i alla fall.

Alfred och jag har beställt Comhem box:) Blir lite extra kanaler och en inspelningsbar box:) Ska bli så härligt. Kunna i förväg trycka in vad man vill kunna spela in och sen se det sen när man kan/vill:) Gött att kunna spola förbi alla reklampauser också. Vi har funderat på det ett tag, så nu passade det bra:) Härligt att unna sig lite!:) Hoppas den kommer snart!:) Då kanske vi kommer använda tv:n mer än vad vi gör nu. Man kan ju testa och se hur det blir:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0