Solen skiner i Karlstad:)

Snart har ännu en dag gått. Har inte varit den bästa av dagar. Natten var hemsk. Vaknade mitt i natten av att jag var kallsvettig och hade världens hemskaste värk i magen. Olidligt ont gjorde det. Varför jag hade det vet jag inte.

Har varit en dag som inte gått i så många knop. Pluggat, men också hunnit med en långis med Alfred och Gaj i det underbara vädret:) Ett tag gick jag helt utan jacka. Helt knäppt kändes det, men otroligt härligt:) Nu vill jag att våren ska vara här på riktigt:)

Skulle ha gått med Viktoria på stan och sådär, men fick skjuta fram det till måndag istället. Men det gör inget, då har jag något att se fram emot:) Det är alltid bra att ha det:)

Nu håller Alfred på att koppla in boxen som kom idag:) Ska bli kul att se vad vi tycker om den när vi testat ett tag:)

För mig blir det att plugga lite till innan vi ska äta. Ha en bra kväll :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0