Sister F<3



Finaste bilden på syster F:) Kanske man ska börja kalla henne, syster F, eller sis F. Frida heter hon och hon är min syster♥ Tipsade henne om ett sommarjobb idag och bollade ideér med henne om vad man kan skriva i sitt personliga brev. Brevet blev jättebra, så nu hoppas vi på att hon får sommarjobbet:) Den här bilden fick vara med:) Jättefin bild, jag snodde den till och med och sa att jag ska rama in den här hemma:) Måste bara skaffa ny färg till skrivaren först. Love my family♥, my mum, two sisters-sister F and L, and their dog Leo:)♥ (har fler personer som jag kallar min familj, men nu menar jag dem som bor under samma tak, hos mamma i Ryd) Love them soooo much:) Saknar dem väldigt mycket också. Måste, bara måste träffa dem snart!:) Frida ska ha praktik i vår, jag tipsade henne om att ha praktiken här i Karlstad. Så får hålla tummarna och se vad hennes skola tycker om den idén:) Vore roligt om det kunde gå an:) Nepp, tillbaka till pluggandet. Läser i en bok som heter "Essential theory for social work practice", ska läsa minst 20 sidor till idag, så det är bara att sätta igång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0