Ordning i kaoset


Alfreds nystädade garderob:)

Tänkte bara visa er skillnaderna på min och Alfreds garderob. Borde egentligen ha tagit en före och efter bild på alfreds garderob. Den har varit överfylld med massor med kläder, huller om buller. Så förra veckan tog vi äntligen tag i att rensa den. Var välbehövligt. Nu ligger allt fint och allt har sin egna plats. Så nu är det äntligen ordning i kaoset. Skönt:) En del kläder fick åka till insamling, en del ska jag sälja och vissa kläder tog jag:) Älskar Alfreds gamla t-shirtar att sova i och så :D Nu är det ju bara det att jag borde göra samma sak.. Men det är alltid roligare att fixa och trixa med andras grejer. Ens egna är liksom inte lika roligt. Brukar alltid rensa bland mormors grejer och sådär, när jag är där. Fullkomligt älskar det. Så tror att jag tar ett ryck i min egna garderob någon gång när jag har sådär överfullt med energi. Borde egentligen göra iordning på alla mina smycken också. Har nog lika mycket smycken som 10 tjejer tillsammans har. Jag har sjukt mycket. Meeeen, sen är det ju så också att jag gillar ju sånt. En ring till och ett par örhängen till, det kan väl inte skada, eller?! Får nog se över dem med någon dag också. Organisera i kaoset. Ha örhängen på ett ställe och även ringar, armband osv. jaja, det får vi se när det blir :) Skulle jag sälja alla grejer jag har, skulle jag nog bli rik:) Det vore kanske något:)



Och min garderob som är motsatsen till Alfreds, här är det ingen ordning alls. Men konstigt nog hittar jag alltid allt jag behöver ändå. Har dessutom miljarder kläder i tvätten. Kanske tur det, tror inte jag hade fått plats med allt, blir liksom bara att knöka in. Men till skillnad från Alfreds garderob innan den gjordes iordning, så använder jag alla kläder jag har i min garderob, det gjorde inte han. Så skulle jag göra iornding i min garderob, skulle det bara vara att lägga allt i ordning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0