Mysväder

Gjorde en favorit i repris inatt. Sov 12 timmar. Har haft en vecka med mycket huvudvärk och konstig trötthet. Var väl det jag behövde, bara att sova. Tror det gjorde susen i alla fall:)

Vad hände med vädret från igår till idag?! Totalt omvänt nu ju. Var väl tur vi tog vara på vädret igår. Idag känner jag inte alls för att gå ut. Men har man hund, finns inget val. Bara att klä sig efter väder och bege sig ut. Får trösta sig med att det ändå är mysväder. Krypa upp i soffan med filtar, te och en bra bok:)


En kväll bäddade Alfred ner mig i våra mysiga filtar. Tror jag aldrig sovit så härligt♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0