Long time no see!

Long time no see! Hemskt vad länge sen. Har kommit av mig med bloggen lite. Men hoppas nu på att jag är igång som förut igen:) Man måste ju börja någonstans i alla fall:)

Sen vi sågs sist har jag haft massor för mig, nästan sådär jobbigt mycket så man inte hinner med så mycket mer än att sova och äta typ. Men vi gillart;)

Skolan har kommit igång, känns som mjukstart än så länge, men vi har redan haft redovisning och snart har vi seminarie på en bok, så det rullar sakta men säkert igång:) Än så länge känns det rätt!:)

Systrarna Linn och Frida var ju i Thailand i två veckor med sin pappa, men nu är de hemma igen:) Så skönt att höra deras röster och kunna prata mer med dem:) Inte det lättaste att försöka prata med varann i och med tidsskillnaderna och sådär. Frida hade köpt söta saker till mig:) Massor med fjärilgrejer! Hanna likes it a lot! :)
Hoppas jag snart får träffa alla i Skövde igen, saknar dem som bara den! Har ju inte sett dem sen allra början av januari:(



Idag har det varit en härlig dag:) Tog en långpromenad alla tre i det fina vädret! Gick lite nya vägar. Nästa gång ska vi utforska fler nya vägar, alltid kul det där tycker jag, se vart man hamnar lite;) När vi kom in blev det mys under filt för min del och en kopp te och kaka:) Snart ska vi äta pizza:) Känns jättekonstigt med köpmat. Var hur länge sen som helst känns det som. Köppizza åt vi senast förra året, så vi kommer verkligen mumsa i oss det!:) Namnam!


Ha en bra kväll:)





Kommentarer
Fridis

bra att du gillade det! :)

2012-02-13 @ 13:40:42
Hanna

Jaa det gör jag verkligen! Du är så snäll som tänker på mig:) Love you sis<3

2012-02-14 @ 01:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0