Finsittning ikväll:)

Klockan är snart tre. Känns som att jag inte gjort så mycket vettigt idag. Ätit frukost, varit ute med Gaj och målat naglarna. Nee, okej, lite mer har jag väl gjort. Men känns som att dagen varit riktigt seg. Me nu är det inte många timmar kvar innan finsittningen börjar, så det ska jag tagga för:) Hoppas det blir riktigt roligt:) Ska snart duscha och göra iordning mig, men innan det får det bli att plugga lite.

Kvällen ser ut så här:

Finsittning på Frost

"Mellanfest" på hästen (nära Nöjes)

Utgång




Kameran är med hela kvällen, så bilderna kommer upp i helgen:)







Så här fin var Alfred på sin finsittning:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0