En dag på stan med Viktoria:)






Var på stan med Viktoria igår:) Mycket trevligt måste jag säga, det får vi verkligen göra om:) Hon köpte lite kläder och en jättefin lykta som dessutom var på rea, kul:) Jag hittade fyra små söta ägg att ha som påskpynt, ett par strumpbyxor och en hur skön och fin tröja som helst:) Blev att fika på Melkers♥ också:) Mumma!

Har inte kort på grejerna jag köpte tyvärr, så därför lägger jag upp bilder på grejer jag köpte för några veckor sen:) Men bilder på de grejerna jag köpte igår, kommer nog upp så småning om också:)

Finns hur mycket roligt som helst på stan, så man får verkligen tänka efter så man inte köper allt för onödiga saker. Men är nöjd att jag lyckades köpa sånt som antingen var väldigt billiga eller väldigt fina:) Strumpbyxorna till exempel kostade bara 25kr:) Jag är bäst på att hitta billiga fynd:)






Underbart fina cup-cakes formar från Indiska:) Mössan är också från Indiska och burken är från Åhlens:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0