Det har varit en lååång dag

Idag har det varit en heldag i skolan. Är helt slut i huvudet nu känner jag. Somnade till och med en timma när jag kom hem för att jag var så trött. Är inte riktigt van vid så långa dagar i skolan. Får hoppas man vänjer sig. Igår var det likadant och imorgon ser det ut att bli samma. Bara att härda ut antar jag.

Nu väntar jag på att mamma ska ringa. Har planerat att åka till Skövde i helgen:) Hann inte köpa biljetter igår, så tänkte jag skulle göra det sen när jag har pratat med mamma och dubbelkollat vad hon tycker om att jag i så fall kommer:)


Söt bild på Fanny och Gaj :)

Åker jag till Skövde ska jag träffa mamma, linn och Frida, samt mormor och morfar och alla hundarna. Skulle gärna hinna med att träffa Annie och Ellen också:) Hoppas hoppas hoppas jag hinner allt det:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0