Boring wednesday

Imorse när klockan ringde, ville jag bara vända på mig och somna om. Värst är de dagar, då Alfred inte behöver gå upp och gå till skolan. Då ser han sådär mysig och söt ut. Man vill bara krypa ner vid honom igen och slumra om♥

Skolan gick rätt snabbt. Ingen vidare rolig föreläsning. Hade gärna kunnat vara hemma och sovit. Vädret gör det ju inte bättre. Känns som att det är varannan dag väder just nu. Känns som humöret speglar vädret lite också. Är trött och allmänt opepp de dagar när det regnar och är grått och trist. Men glad och energifylld de dagar då vädret är perfekt:)

Ska vila en stund, sen blir det att läsa kurslitteratur, det bästa jag vet, elllller inte! Kan inte någon bara ge mig en riktigt rolig nyhet, som gör en sådär extremt glad och ger en energi till tusen? Det skulle jag bannimej vilja och behöva!




Den här gör mig glad:) Det är ett örngott med söta ugglor på:) Alfred fick den i Alla♥Dag present:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0