A dear friend of mine





Den här ligger mig varmt om hjärtat. Min dagbok♥ Har funnits med mig sedan mars 2010. Idag skrev jag sista sidorna i den. Känns konstigt. Vet inte vilken i ordning den här dagboken är. Har skrivit dagbok sen jag lärde mig skriva. Har alltid hjälpt mig att samla mina tankar och ger mig ett lugn som inte går att beskriva.

När jag rensade här hemma förra veckan, fann jag en annan dagbok jag bara hade skrivit några enstaka sidor i. Så den ska jag börja skriva i :) Dessutom köpte jag en för inte så länge sen. Så nu har jag två stycken jag kan skriva i. Kan meddela att dem kommer att räcka i minst 4år framöver. Det här med att skriva dagbok kommer jag aldrig att sluta med. Det kommer följa mig till graven, så är det bara. Är det någon som skulle vilja lära känna mig på ett djupare sätt, ska ni få tag i mina dagböcker;)


Kommentarer
Fridis

vad roligt! sparar du dina böcker sen när du skrivit klart dom? eller slänger du dom? :) kraaaam!

2012-02-13 @ 13:39:23
Hanna

Jag sparar dem såklart:) Annars känns det inte som någon idé att skriva. Kan ju vara roligt att se tillbaka på dem om några år:)

2012-02-14 @ 01:21:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0