The last few days

 
Nu har fler dagar passerat förbi och massvis har gjorts. Vi såg på The Hobbit på bio som var riktigt bra. Helt klart värd att se på bio. Vi var och fikade hos Viktoria och hon fick öppna presenter. Jag var på glöggmys hos Emma i torsdags, vilket också var jätteroligt. Har fått upp ögonen för Norrstrand mer (där hon bor, så otroligt fint område). På fredagen kom Linnéa och stannade till igår. Har varit en jätterolig helg:) Mycket skratt! Vi var på fest hos Hanna och Petra på fredagen, grymt rolig fest! Så otroligt trevliga tjejor:) På lördagen hade vi en lugn dag. Mjukisbyxor hela dagen! Vi bakade tre olika sorters julgodis. Glöggtryfflar, whiskeytryfflar och tomtefudge. Var riktigt roligt att göra och kommer bli kul att kunna bjuda på :) I veckan ska jag göra två olika julgodisar till :) Vi tittade även på film, The dark knight rises, hur jäkla bra som helst! Igår kom Alfreds föräldrar och Ville också :) Vi firade mig med fika och paket. Jag fick jättefina presenter :) Efteråt åkte vi till Ikea. Där åt vi julbord :) Jag köpte på mig massvis med ljus, då vårt ljusförråd så gott som tagit slut och jag tycker att Ikea har de allra bästa ljusen till bäst pris :)
 
Nu är det bara jag, Alfred och Gaj hemma igen! Det blir några dagar fyllda med måsten. Bland annat baka julgodis, handla sista julklapparna , men också att ta det lugnt innan vi åker mot Skövde den 20:e. Ser så mycket fram emot att åka till Skövde! Är redo för att fira jul och nyår!:) Stress på ett annat sätt. Lite ledigt och släppa allt annat för en stund:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0