New week, new start

Fortfarande massor planerat hit och dit, så jag inte hinner annat än att vara som en robot. Längtar sjukt mycket efter julen och bara njuta av allt. Umgås med nära och kära, all god mat, spela spel, skratta och allt sånt jag gillar:)
 
Sitter och klurar på lite julklappar. Alltid lika svårt till vissa. Jämt är det vissa personer man fastnar på. Har till och med skrivit lång lista för att komma ihåg och att veta när man är färdig med vem och så vidare. Börjar känna att det vore skönt att vara färdig med alla klappar snart, så man inte behöver tänka på det. Vet inte ens vart jag ska ha alla julklappar.. Blir ett senare problem när det blir så fullt så jag verkligen måste bestämma mig;)
 
Måndag idag och har ännu en vecka full med aktiviteter, umgås med några här och några där. I mellan ska jag fixa alla bestyr hemma. Hur ska detta gå? Ska försöka hålla mig över vattenytan i alla fall! Men ibland är det inte lätt att få ihop allt. Tänk hur det blir i framtiden när man har barn, jösses, vill nästan inte tänka på det!
 
Är hungrig som attan alltså! Länge sen jag var så här hungrig. Skulle seriöst kunna äta en hel ko. Eller som det känns nu i alla fall;) Blir sen middag idag då Alfred fått hoppa in och jobba extra. Jättekul för honom:) Skönt också när det är äldreboendet precis brevid oss. Så han kan ju snabbt bara traska hem när han jobbat färdigt. Blir gött att äta tillsammans sen. Hatar att äta själv, fattar liksom inte vitsen. Tråkigt är vad det är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0