Natt

Ojdå, blev visst lite sent! Fastnade framför datorn och tv:n. Sitter och knåpar ihop några julklappar och tittar samtidigt på Musikhjälpen på tv. Älskar musikhjälpen! Tittade nästan konstant förra året. Nu i år tittar jag så mycket jag kan :) Har inte skänkt pengar än, men det kan jag lova att jag ska! Det gjorde jag förra året också!
 
Ska fortsätta med julklapparna imorgon, då hoppas jag att jag blir färdig med några till. Snart färdig med alla, snart;)
 
Imorgon händer det rätt mycket, ska iväg och umgås med Olivia, Jennie med flera:) Senare ska jag hem till Viktoria som fyller år, där blir det fika och så ska hon få paket:) Kvällen avslutas med att se Bilbo på bio! Kommer bli en jäkligt grym dag alltså! :) Ser fram emot det!:)
 
Hepp, nu måste jag fasen sova. Alfred sover för länge sen. Fy mig som älskar att vara vaken sent! Skärpning!
 
Eljus är en bra uppfinning. Speciellt om man vill att det ska vara lite upplyst men är rädd för att ha ljus tändna. Man kanske har barn eller djur och så vidare. Då är dessa perfekta :) Vi har köpt oss några, avger ingen värme och är inte lika bra som vanliga, men fina ändå  och praktiska:)
 
Den här lilla krabaten tappade en av fyra skor när vi var ute och gick kvällsrundan förut. Var bara att traska tillbaka hela vägen igen och leta. Lagom kul när det kändes som man skulle frysa ihjäl. Men som tur var hittade vi den :)!
 
Mys♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0