Min födelsedag :)

Hihi, idag är det min dag! :) Alltid kul att fylla år! Blev lite grattad av mamma och mormor i tisdags :) De var här och hälsade på. Vi fikade, var på Ikea och köpte lite grejer och hade det bra :) Jättekul att få träffa dem, som jag längtat :) Fick världens finaste kavel från GreenGate av mamma! Den kommer jag använda många många gånger framöver kan jag lova! :) Av mormor fick jag pengar. Ska främst köpa skridskor för dem. Ska bli kul att få äga ett par egna! Sen blir det att åka massvis nu i vinter :) Can´t wait :)
 
Idag den 5:e var vi i Jasmine och Simons nya lägenhet, jättefin var den :) Vill verkligen själv flytta och få det större, det vore allt något :) Vi var 9 som var där och vi julbakade ihop. Det var jättemysigt. Bakade pepparkakor, knäck och lussebullar :) Mumma vad gott allt blev! Mysigt  var det med julmusik i bakgrunden också :)
 
Snart blir det att sova så man kan vakna upp till sin födelsedag igen och ta vara på dagen:) Ser fram emot det, äta gott, umgås, paket och massa sånt :) Vill inte fira något speciellt, bara vara med min älskling och ta det lugnt:) Nu är jag 22 år då:) Skumt det känns! Om exakt 1 vecka och 6 dagar fyller mamma 42:) Att fylla år är något speciellt tycker jag :) Tur att vi alla har födelsedagar så alla får känna så :)
 
Tänk att den 10/12 var det 2 månader sen jag klippte mig! Helt sjukt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0